Dlaczego warto wybrać Magento 2?
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie rozwija się dynamicznie od wielu lat. Co raz więcej firm i osób decyduje się na rozpoczęcie swojej przygody ze sprzedażą internetową. Jednym z pierwszych kroków jakie należy wykonać to wybór platformy, na której postawimy nasz docelowy e-sklep.
Założenia projektowe wdrożenia e-sklepu
Możliwości wyboru jest bardzo dużo. Jednak decyzja wcale nie jest taki prosta i zależeć będzie od wielu różnych czynników. Wymieńmy na początek najważniejsze z nich:
1. Przewidywany budżet na wykonanie sklepu. Należy pamiętać, że wykonanie unikalnego projektu graficznego wraz ze wdrożeniem będzie znacznie droższe niż wykorzystanie dostępnego na rynku gotowego szablonu;
2. Przewidywany budżet na promocję sklepu – zarówno poprzez pozycjonowanie (SEO) jak i reklamy Google Ads
3. Funkcjonalność oraz skalowalność rozwiązania
4. Konieczne integracje z systemami zewnętrznymi np. ERP czy CRM
5. Możliwości wydajnościowe platformy e-commerce
Gdy już odpowiecie sobie na powyższe kwestie, kolejnym krokiem będzie przygotowanie odpowiedniego „briefu”. Ten dokument powinien być możliwie obszerny i zbierać wszystkie wymagania funkcjonalne oraz inspiracje graficzne tego jak ma wyglądać przyszły e-sklep. Pozwoli to agencji interaktywnej przedstawić nam wycenę. Wówczas okaże się, czy planowany projekt pasuje do naszego budżetu.
Którą platformę e-commerce wybrać?
Na rynku dostępnych jest wiele różnych rozwiązań. Wymieńmy kilka najpopularniejszych z nich w Polsce:
1. PrestaShop
2. Shopper
3. Shopify
4. WooCommerce
5. Magento 2
Na świecie rozkład sił wygląda nieco inaczej niż na rynku polskim. Ilustruje to poniższa grafika, która pokazuje, że obecnie Magento 2 to jedno z topowych rozwiązań dostępnych na rynku.
Dla kogo właściwie Magento 2 będzie dobrym rozwiązaniem?
Jakie firmy lub osoby najczęściej idą w kierunku prowadzenia sprzedaży poprzez Magento 2?
1. Czujesz braki funkcjonalne, a agencja interaktywna nie potrafi rozwinąć obecnej platformy?
2. Masz w e-sklepie ponad 10000 produktów i widzisz braki wydajnościowe w obecnym rozwiązaniu?
3. Chcesz aby platforma była dostosowana w 100 procentach do potrzeb Twoich oraz Twoich klientów?
Jeśli odpowiedziałeś twierdząco, na któreś z powyższych pytań lub po prostu jesteś zaawansowanym e-commerce managerem i chciałbyś prowadzić bogatą funkcjonalnie i skalowaną platformę to Magento 2 może być dla Ciebie właściwym kierunkiem.
Masz więcej pytań dotyczących Magento 2? Skontaktuj się z nami!
No responses yet