Moduły dodatkowe dla Magento 2
Obsługa zaawansowanego tworzenia treści CMS
Profesjonalne zarządzanie treściami w dzisiejszym świecie e-commerce jest niezbędne. W tym celu warto rozważyć wdrożenie modułu do Magento 2, który da nam znacznie większe możliwości. Przykładowym modułami, które mogą zostać wdrożone w tym celu są https://magefan.com/magento2-blog-extension
lub alternatywnie bardziej zaawansowany edytor pod elastyczne treści https://www.advancedcontentmanager.com/. Moduł będzie potrzebny w momencie uruchomienia zaawansowanej edycji treści dla klientów, tj. bazy wiedzy, poradników, bloga. Wspomniany pierwszy z modułów działa bez konieczności jakiejkolwiek instalacji czy integracji z WordPress lub innym systemem zarządzania treścią. Dzięki temu w łatwy sposób stworzysz nowe wpisy, kategorie, otagujesz artykuły. Pozwala także na zarządzanie komentarzami.
Obsługa zaawansowanego filtrowania na liście produktów
W e-sklepie bardzo często przydatna okazuje się funkcjonalność umożliwiająca tworzenie zaawansowanego filtrowania produktów. W tym celu przydatny może okazać się taki moduł
https://amasty.com/improved-layered-navigation-for-magento-2.html
Działa on w ten sposób, że poprawia standardowy mechanizm Magento 2. Pozwala na tworzenie poziomych lub pionowych menu oraz filtrowanie po dowolnych atrybutach produktu. Obsługuje między innymi nawigację po producentach oraz wywołania ajaxowe. Jeśli interesuje Cię wdrożenie Magento 2 lub konkretnego modułu skontaktuj się z nami!
Wdrożenie zaawansowanej wyszukiwarki produktowej w Magento 2
Użytkownicy, którzy nie mogą znaleźć szukanych przez siebie informacji, często się sięgają po wyszukiwarkę wbudowaną w sklepie. Od uzyskanego wyniku wyszukiwania może zależeć to czy dokonają zakupu w waszym sklepie. W tym celu przydatne może okazać się wdrożenie modułu zaawansowanej wyszukiwarki jaką jest ElasticSearch. Oprócz znacznego przyśpieszenia działania wyszukiwarki oraz podniesienia jakości wyników pokaże ona wyszukiwanie dla synonimów, a Ty możesz zadecydować jak będzie wyglądała informacja, którą otrzyma użytkownik. Więcej informacji znajdziecie tutaj:
https://mirasvit.com/magento-2-extensions/elastic-search-ultimate.html
Obsługa zaawansowanych promocji produktowych i gratisów w Magento
Nasz e-sklep powinien zachęcać do robienia zakupów. Zwiększanie sprzedaży poprzez działania promocyjne jest dziś bardzo ważnym aspektem w prowadzeniu własnego e-commerce. Szczególnie duże znaczenie ma w to w przypadku „świąt” zakupowych jak np. black friday czy dzień darmowej dostawy. Zaawansowane promocje przydają się w całym okresie przedświątecznym gdy panuje gorączka zakupowa. Przykładowe możliwości tych modułów
Przykładowe moduły, które można wykorzystać w tym celu:
https://amasty.com/free-gift-for-magento-2.html (jednorazowy koszt $219) oraz
https://amasty.com/special-promotions-pro-for-magento-2.html (jednorazowy koszt $319).
Banery informacyjne, kupony rabatowe, promocje 2+1 i wiele wiele innych np. promocje limitowane dla poszczególnych klientów.
Automatyzacja rekomendacji produktowych
Jeśli chcemy zwiększyć sprzedaż w naszym sklepie warto rozważyć wdrożenie rekomendacji produktowych. Dodatkowe moduły do Magento 2 świetnie się w tym sprawdzą np.
https://ecommerce.aheadworks.com/magento-2-extensions/automatic-related-products (jednorazowy koszt $299)
lub https://amasty.com/automatic-related-products-for-magento-2.html (jednorazowy koszt $299).
Pozwalają one na praktycznie dowolne wiązanie między sobą produktów oraz ustalanie zależności. W ten sposób użytkownik, który oglądał jakiś produkt będzie również widział inne produkty – podobne – zdefiniowane przez nas.
Wdrożenie programu lojalnościowego w Magento 2
Czy warto inwestować w zaangażowanie klientów i przywiązywanie ich do platformy zakupowej? Oczywiście, że tak. Tworzenie ciekawych programów lojalnościowych nie jest niestety standardem na polskim rynku e-commerce. W przypadku Magento 2 modułem, który świetnie sprawdzi się do takich celów może być np.
https://amasty.com/reward-points-for-magento-2.html (jednorazowy koszt $249).
Stwórz katalog nagród, które będą kupowane za punkty według przelicznika. Nagradzaj użytkowników punktami za działania np. zakupy czy rejestracje.
Inne moduły do Magento 2
Na rynku dostępnych jest również wiele innych modułów do Magento 2. Odpowiadają one na różne potrzeby oraz problemy występujące w e-sklepach. Poniżej przedstawiamy kilka z nich:
Obsługa web push
https://mirasvit.com/magento-2-extensions/desktop-mobile-web-push-notifications.html (jednorazowy koszt $149).
Zaawansowane statystyki zakupowe w silniku Magento 2
https://amasty.com/advanced-reports-for-magento-2.html (jednorazowy koszt $319). Moduł jest potrzebny w przypadku, gdy standardowe statystyki dostępne w Magento 2nie będą wystarczające.
Obsługa zaawansowanych etykiet produktowych
https://amasty.com/product-labels-for-magento-2.html (jednorazowy koszt $179).
Wdrożenie zaawansowanego SEO w Magento
https://amasty.com/seo-toolkit-for-magento-2.html (jednorazowy koszt $249).
Integracja z Google Merchant Center – moduł do Magento 2
https://amasty.com/product-feed-for-magento-2.html (jednorazowy koszt $199